آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»آموزش»تدريس خصوصي»سایت جذب شاگرد
سایت جذب شاگرد-pic1

سایت جذب شاگرد

اگر در زمینه تدریس فعالیت می کنید و بدنبال راهکاری برای جذب شاگرد هستید، آگهی خود را در وب سایت ایران مدرس که بزرگترین و پربازدیدترین وب سایت تدریس ایران است ثبت نمائید.
تمامی مدرسین، دبیران، دانشجویان و علاقه مندان به تدریس که ساکن تهران و یا سایر شهرستانها بوده و قصد دارند در زمینه تدریس فعالیت داشته باشند و یا تعداد شاگردان خود را افزایش دهند دعوت به پر کردن فرم عضویت در سایت در وب سایت ایران مدرس و درج آگهی تدریس می شوند.
برای رونق گرفتن کارتان و افزایش تعداد شاگردها و همچنین افزایش درآمد خود، آگهی تدریستان را در وب سایت www.iranmodares.com ثبت نمائید. وب سایت ایران مدرس بزرگترین (با بیش از 8200 مدرس ثبت نامی) و پربازدید ترین (بازدید روزانه 15000) وب سایت تدریس ایران است.
بهترین روش جذب شاگرد به طور قطع درج آگهی تدری در بهترین سایت تدریس خصوصی است. شما نیز به جمع مدرسان ایران مدرس بپیوندید.
گروههای آموزشی فعال درزمینه تدریس و آموزش تمامی دروس و مقاطع در تهران و شهرستانها نیز می توانند جهت افزایش تعداد متقاضیان تدریس خود و همچنین افزایش درآمدشان به وب سایت ایران مدرس مراجعه نموده و آگهی خود را در زمینه تدریس و آموزش ثبت نمایند.
تا کنون گروههای آموزشی زیادی آگهی خود را در www.iranmodares.com ثبت نموده و چندین بار نیز آن را تمدید کرده اند و این خود نشان دهنده تاثیر مثبت درج آگهی در این وب سایت است.
اگر می خواهید کسب و کارتان رونق بگیرد آگهی تدریس و آموزش خود را در ایران مدرس ثبت کنید.


آگهی دهنده: www.iranmodares.com
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - تدريس خصوصي در تهران
به روز شده در:۱۳۹۸/۱۰/۲۶
بازدید: 2196 بار
ایمیل: